“Empat Kali Minum Air Ni, Dengkuran Saya Pun Sudah Hilang”, Wanita Kongsikan Petua Berkesan Kurangkan Dengkur

“Empat Kali Minum Air Ni, Dengkuran Saya Sudah Hilang”, Wanita Kongsi Petua Berkesan Kurangkan Dengkur. Air suam yang dicampur bersama bahan ini hanya diminum sebanyak 4 kali, ajaibnya masalah dengkuranya hilang serta merta. Menarik bukan?

Jom kita ikuti petua yang dikongsikan beiau di bawah. Selamat mencuba. Semua orang tidak kira lelaki atau perempuan berpotensi untuk tidur berdengkur. Dengkuran ialah bunyi pernafasan yang kuat dan bising ketika tidur.

Jika seseorang itu berdengkur, ia menandakan saluran pernafasannya terhalang seketika. Ini disebabkan halangan dalam saluran pernafasan. Tetapi ada juga yang jarang berdengkur melainkan stress dan penat yang melampau. Namun, tahukah anda tidur berdengkur sebenarnya menjejaskan kualiti tidur anda dan orang sekeliling, terutamanya pasangan. Mesti rasa stress mendengar pasangan anda yang berdengkur, lagi-lagi setiap malam.

Nampak remeh, tapi sebenarnya anda memerlukan rawatan bagi mengatasi atau setidak-tidaknya mengurangkan dengkurannya.”Empat Kali Minum Air Ni, Dengkuran Saya Sudah Hilang”, Wanita Kongsi Petua Berkesan Kurangkan Dengkur – nangtime.comPetua mudah yang dikongsikan wanita ini mungkin boleh dicuba oleh anda yang megalami masalah ini. Tak perlu modal yang banyak, bahan yang digunakan boleh didapati di dapur rumah sahaja.

Syiema Ima menerusi Group Masak Apa Hari Ni.. (MAHN) telah berjaya mengatasi masalah dengkurannya dengan hanya menggunakan 3 bahan mudah ini.

Air suam yang dicampur bersama bahan ini hanya diminum sebanyak 4 kali, ajaibnya masalah dengkuranya hilang serta merta. Menarik bukan?

Jom kita ikuti petua yang dikongsikan beiau di bawah. Selamat mencuba !

Assalamualaikum..ingat lagi tak saya penah share petua pasal dengkur…macam mana kalian yang share tu dah cuba buat ke belum?

Alhamdulillah.. saya sendiri dah cuba buat.. dalam 4 kali saja minum air ni.. dengkur hilang serta merta.. bahan-bahan hanya guna barang yang ada di dapur je.. tak susah pun nk cari.

Mungkin ramai yang mengalami masalah berdengkur semasa tidur kan. Itu perkara biasa dalam hidup. Tapi korang kena tahu, tabiat itu telah menganggu pasangan, atau teman tidur korang tau.

Bukan itu sahaja, berdengkur juga akan membuatkan korang susah untuk tidur dengan nyenyak dan tidak baik untuk kesihatan.

Sebab? Oksigen ke otak sempat terhenti beberapa saat ketika korang sedang berdengkur. Jadi, untuk hilangkan tabiat berdengkur, ada jalan penyelesaiannya.

Yang penting korang kena rajin sediakan dan ikut satu persatu resepi jus dekat bawah ni:

Bahan utama:

1/4 hirisan lemon
1 ruas jahe merah
2 buah epal
2 buah lobak merah saiz sedang
Air matang 150 ml

Cara membuat ramuan untuk menghilangkan masalah berdengkur:

Blend semua bahan utama sehingga menjadi jus.

Minum jus ini sebelum tidur

Lakukan rutin 3x seminggu, nescaya tabiat berdengkur akan beransur hilang.

Dah baca habis? Jom like page Soya Lemon Viral

Sumber: nangtime

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*