Para Isteri Harus Hati-Hati Bila Mimpi Suami Curang

Setiap orang mengalami mimpi apabila tidur malam hari, namun sejauh mana kebenaran mimpi tersebut. Ada sesetengah berpendapat mengatakan bahawa mimpi itu hanyalah mainan tidur dan tidak perlu digusarkan.

Namun berlainan pula jika anda bermimpi yang suami anda berlaku curang dibelakang anda. Ramai isteri mengadu mengatakan bahawa mereka kerap bermimpi suami mereka berlaku curang. Adakah mimp tersebut sekadar mainan tidur atau terdapat kebenaran disebalik mimpi?

Jika anda merasakan mimpi tersebut hal remeh, mungkin anda perlu fikirkan semula. Hal ini kerana, sepasang suami isteri datang terima rawatan. Pasangan ini baru je mendirikan rumah tangga. Baca perkongsian ini.

Beliau datang terima rawatan kerana sejak 2 bulan lepas mereka berkahwin,mereka Tak seperti pasangan yang lain..Bila berjauhan di tempat kerja, whatsap begitu romantik,rindu sayang.

Bila balik je rumah dah macam orang asing.Isteri panas dengan Suami Dan C suami juga panas dengan isteri..Janganlah salah sorang buat silap ,walaupun kesalahan kecil boleh bergaduh besar.

Tidur pun suka berasingan.suami di luar isteri di dalam bilik..Tak sama macam orang baru kahwin.

Bila masuk je rumah isteri kerap terasa:

  • Sakit tengkuk,bahu belikat belakangSakit kepala badan jadi malas mengantuk
  • Cepat terasa nak marah dgn Suami
  • Kerap sedawa perut kembung,Kerap juga sesak nafas
  • Sakit bisa seluruh sendi badan
  • Kerap terbau busuk Bila berdekatan dgn Suami
  • Kerap terbau colok,kemenyan,Kapur barus
  • Selalu nampak kelibat hitam atau putih dalam rumah
  • Malam jadi panas,pasang kipas aircond badan tetap rasa bahang panas
  • Susah tidur malam gelisah seolah di perhatikan seseorang
  • Sejuk menggeletar tiba-tiba Bila waktu siang
  • Selalu mimpi budak kecil,bermain dgn budak,menyusukan budak,dukung budak melahirkan budak..
  • Kerap mimpi binatang berbisa
  • Kerap mimpi tempat Kotor,mimpi Jatuh tempat tinggi
  • Kerap mimpi di kejar oleh seseorang yang tak dikenali
  • Mimpi lemas di lautan
  • Mimpi di rogol oleh org yg tak di kenali
  • Mimpi suami curang dengan wanita lain

Itulah yang Kerap berlaku pada isteri pasangan ini..

Bila di ruqyah ternyata terkena gangguan Sihir Pemisah.
Ada seorang peminat misteri yang meminati beliau dalam senyap. Peminat ini suka follow beliau di Facebook .Si isteri in Kerap upload gambar di fb kerana jual baju online. Tak sangka dalam diam ada yg meminati beliau.

Saya tanya siapa beliau??

Dia jawab: Aku suka tengok dia di fb,dia cantik,tapi Bila aku tahu dia dah kawen,aku jadi sakit hati..Aku banyak Kali beli baju dia jual dgn tujuan aku dapat berhubung dgn beliau.Tapi Bila aku msg whatsap saja nak Tanya khabar dia x pernah layan..Tiba2 aku tengok dia upload gambar nikah ,dari situ aku mula Tak puas hati.Aku nekad akan buat mereka sampai bercerai ,aku x dapat org lain pun x kan dapat hahahahah
Biar apa pun jadi dia tetap akan jadi milik aku!!!

Tanpa berlengah saya sambung ruqyah syukur Alhamdulillah atas izin ALLAH jin yg menumpang berjaya di keluarkan..
Zaman sekarang hati2 bila yg selalu kerap upload gambar di fb, Instagram,dalam diam ada org yg suka kita,

Ada juga yg Tak suka Kita.Bila upload tu jgn di masukkan gambar penuh Kita di fb apa2 blh berlaku..

Apa pun saya doakan agar pasangan di atas agar terus bahagia, dan sama2 Kita berdoa agar cerita di atas dijauhkan berlaku pada Kita Dan pasangan Kita Aaamin Ya Allah..

Disebabkan itu, kita dilarang keras untuk meletakkan sebarang gambar dimedia sosial. Bukan semua berhati mulia dan suka melihat kebahagiaan kita. Mungkin sahaja ada yang iri hati dan terjatuh cinta dengan kita. Nauzubillahiminzalik! Sekian petikan dari Pusat Perubatan Islam Al-Mujahidin

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*